Concrian identiteettiuudistus

Betonilattioiden hionnan ja kiillotuksen mullistanut Concria uudisti visionsa, strategiansa ja koko tuoteportfolionsa. Saimme olla mukana koko prosessissa aina yritysidentiteetin uudistuksesta tuoteviestinnän terävöittämiseen, tuotepakkausten uudistamiseen ja markkinoinnin suunnitteluun saakka.

Olemme tehneet Concrian kanssa yhteistyötä jo viisi vuotta, aivan yrityksen perustamisesta lähtien. Vaikka uusien markkinoiden ja kohderyhmien myötä koko markkinointi meni remonttiin, jotain vanhaakin jätettiin: vuonna 2012 Concrialle suunnittelemamme logo.

Concrian koko toiminnan keskiöön otettiin helppo käyttäjäkokemus, mikä näkyy niin tuotteissa, viestinnässä, pakkauksissa kuin nettisivuillakin. Osana uudistusta Concria lanseeraa myös Training Centerit Yhdysvaltoihin ja Eurooppaan. Uudistuksen jälkeen voimakkainta kasvua haetaan päämarkkina-alueelta Yhdysvalloista, mutta vientiä kasvatetaan myös muualle. Tällä hetkellä suomalaisyrityksen innovatiivista hionta- ja kiillotussysteemiä käytetään jo yli 40 maassa.

Suunnittelukokonaisuus

  • Yritysidentiteetin uudistus
  • Tuoteidentiteetit ja pakkaukset
  • Nettisivut: suunnittelu, tekninen toteutus ja hakukoneoptimointi
  • Esitteet, messuosasto ja muut markkinointimateriaalit

 

“Sireeni has done a wonderful job reflecting Concria’s vision, life, and energy in our new identity, especially through the black, white, and green color scheme. Individually, black and white are boring, but together they make a stylish pair. The bright, vibrant green represents our pioneer’s attitude – we want always to be one step ahead, and to help you be as well. This conscious color choice represents our team spirit and the fact that by working together we can make the mundane extraordinary.”

Mika Ahonen, CEO of Concria

 

Mainostoimisto Sireeni Oy | Finlaysoninkatu 7 | 33210 Tampere |