Somekampanja Autoglymille

Autoglymhetki on se onnistumisen tunne, kun olet käyttänyt kovasti työtä, aikaa ja oikeita välineitä ja pääset lopulta nauttimaan lopputuloksesta. Ylpeys siitä, että pinta on parempi kuin uusi. #autoglymhetki on se tägi, jolla saattoi kesällä saada mahtavan Autoglym-tuotepakkauksen.

Kehitimme Autoglymille kesäisen somekampanjan. Tavoitteena oli rohkaista Autoglymin uskollista asiakaskuntaa jakamaan kuvia auton pintojen käsittelystä ja lopputuloksista, jotta kuvat puhuisivat tuotteen puolesta ja levittäisivät positiivista viestiä Autoglymistä tutuille ja tuntemattomille. Medioiksi valikoituivat Facebook ja Instagram – jälkimmäiseen loimme Autoglymille tilin ja otimme sen mukaan yrityksen mediakartalle.

Kampanja, #autoglymhetki, sai käyttäjät esittelemään kiiltäviä kiesejään, motojaan ja fillareitaan. Mikä parasta, tägi jäi elämään myös kampanjan jälkeen.

Kun olet ylpeä lopputuloksesta ja käytit niitä aitoja ja alkuperäisiä tuotteita, muista #autoglymhetki.

Suunnittelukokonaisuus

  • Instagram-startti
  • Facebook- ja Instagram-markkinointi
  • Some-kampanjan ja -kilpailun suunnittelu ja hallinta
Mainostoimisto Sireeni Oy | Finlaysoninkatu 7 | 33210 Tampere |