Electrobiken markkinointikonsepti

Electrobike halusi uutta virtaa ja ammattimaista otetta markkinointiin. Niin syntyi ”Sähköpyörien Suomen Ykkönen”: markkinointikonsepti, joka myy.

Yhteisen workshopin jälkeen suunnittelimme sloganin, muotoilimme myyntiargumentit ja teimme visuaalisen ehdotuksen uudesta markkinointikonseptista. Kaikki kiteytyy siihen, että alansa markkinajohtaja kertoo rohkeasti olevansa ykkönen.

Electrobiken uusi markkinointikonsepti lanseerattiin alkuvuoden messuilla. Hyvin startannut yhteistyö syventyy kevään aikana; tuloksia nähdään mm. tiedotuskampanjan ja lehti-ilmoittelun muodossa.

–Uudistuksen jälkeen markkinointimme vastaa tuotteiden laatua. Tämä näkyy myös myynnin kasvuna: nyt verkosta tilataan huomattavasti enemmän sähköpyöriä kuin ennen.
Yrittäjä Jani Jokinen, Electrobike

Suunnittelukokonaisuus

  • Viestinnällisen ja visuaalisen markkinointikonseptin suunnittelu
  • Sloganin suunnittelu
  • Tiedotuskampanjan suunnittelu
  • Markkinointimateriaalien suunnittelu: ilmoitukset, messuosasto jne.

Electrobike Oy on Suomen johtava sähköpyöräyritys, joka on valmistanut, maahantuonut ja myynyt laadukkaita sähköpyöriä jo vuodesta 2010. Electrobike on myös Suomen johtava sähköpyörien huoltaja. Electrobikella on yhdeksän sähköpyörien erikoismyymälää ympäri Suomea ja verkkokauppa osoitteessa electrobike.fi.

Mainostoimisto Sireeni Oy | Aleksanterinkatu 23 C 15 D | 33100 Tampere |
| Vanha Talvitie 11 A | 00580 Helsinki |