Devil’s-tuoteperheen identiteetti ja lanseeraus

Suunnittelimme yhteistyössä Herkkumaan kanssa Devil’s-tuoteperheen, jonka suosio yllätti myös vähittäiskauppiaat. Tuotteiden menekkiä kokeiltiin lanseeraamalla ensin Devil’s Salad. Myyntimenestyksen perusteella päädyttiin lanseeraamaan kokonainen tulisten säilykkeiden sarja, jolle luotiin yhtenäinen visuaalinen ilme.

Pakkaukset ovat uskollisia sisällölleen. Tummanpuhuvat sarvin koristellut kuosit suunniteltiin chilinystävät mielessä. Ja kun kerran tuotteet ovat pirun hyviä, imi tekstipuolikin vaikutteensa Dantelta ja ilmestyskirjasta.

Nyt vähittäiskaupan puolella tulta alleen saanut paholaisen salaatti valloittaa suurkeittiöitä. Uutuuksia on luvassa myös kauppojen hyllyille. Tuoteperhettä kannattaa pitää kaupassa silmällä, sillä tämä paholainen viettelee viekkaasti viattomat sielut olemalla syntisen hyvä.

Mainostoimisto Sireeni Oy | Aleksanterinkatu 23 C 15 D | 33100 Tampere |
| Vanha Talvitie 11 A | 00580 Helsinki |